این روزا غریب تر از همیشه میگذرندبعد از ازدواج یکی از بزرگ ترین دغدغه های پیش رو تصمیم گیری برایبچه دار شدنه...راستش در این مورد من همیشه ادم خودخواهی بودماون اوایل حرفش زیاد پیش میومد بینمون اما همیشه اونی که مخالف بود من بودمبه نظر خودم زود ازدواج کرده بودم و نمیخواستم به این زودی وارد مرحله ی بعدی بشم...و الانم اصلا از اینکه این فرصت رو به خودم دادم پشیمون نیستم.به ارزوهام...کارها و برن !من و ناشناخته هایی از جنس با تو بودن...
ما را در سایت !من و ناشناخته هایی از جنس با تو بودن دنبال میکنید
برچسب: بودن,نبودن, نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: سه شنبه 7 شهريور 1396 ساعت: 0:52